Vášnivá fanynka hororů nyní vydělává tisíce výukou strašidelných make-upů na sociálních sítích

Vášnivá fanynka hororů nyní vydělává tisíce výukou strašidelných make-upů na sociálních sítích

Seznamte se s obsedantkou hororových filmů, která nyní vydělává tisíce každý měsíc sdílením svých děsivých technik líčení ze svého domova ve Spojeném království.

Natasha Jane Woodová se jako mladá dívka „plížila dolů“ a sledovala své oblíbené krvavé trháky.

„Pravděpodobně to zní šíleně, ale usínal jsem při sledování filmu ’28 Days Later‘, což je zombie film,“ řekl 28letý muž. „Právě mi to přišlo tak uklidňující.“

Natasha, inspirovaná hollywoodskými ikonami Timem Burtonem a Stephenem Kingem, studovala v roce 2019 líčení se speciálními efekty na Bolton University – ale pandemie poskytla perfektní příležitost vyzkoušet nové techniky, když byla propuštěna z práce v klenotnictví.

Zdokonalila své dovednosti z dětského pokoje v Darwenu v Lancashire a našla slávu online poté, co nahrála svůj zlověstný vzhled na TikTok. Od té doby nashromáždila přes šest milionů sledujících na sociálních sítích a ze své vášně udělala kariéru na plný úvazek.

„Byli inspirováni bratry Grimmovými, kteří vytvořili původní verze příběhů,“ řekla Southwest News Service. „Například u Krásky a zvířete jsem udělal jednu, kde ji to zvíře skutečně poškrábalo, takže to bylo docela krvavé.

„S Disneyem je to všechno šťastně až do smrti, ale ve skutečnosti nevidíte, co by se stalo, kdyby se to pokazilo.“

Když TikTok začal zasahovat proti krveprolití (dokonce i falešné krve), proměnila se v nedokončený obraz Mony Lisy.

„Všechno to začalo v roce 2020, když jsem na TikTok natočil svou sérii ‚Disney Princesses Gone Wrong‘. Video, které jsem natočil, abych se proměnil v ‚The Mask‘ Jima Carreyho, má na YouTube přes 100 milionů zhlédnutí.

„Můj mladší bratr a sestra si zpočátku mysleli, že je to trochu krkolomné, ale teď mám stejný počet odběratelů na YouTube jako někteří z jejich oblíbených tvůrců obsahu.“

Série Disney Princess zahrnovala Sněhurku, Popelku, Šípkovou Růženku a Belle.

V roce 2022 Natasha spustila svůj kanál YouTube a shromáždila tři miliony odběratelů – a uvědomila si, že by si mohla vydělat slušné peníze.

PODÍVEJTE SE : Nejlepší inspirace pro vaše Jack-O-Lanterny může pocházet z 8hodinových mistrovských děl tohoto důchodce

„V dubnu 2021 mě oslovil manažer a odtud mi dokonce přicházely reklamy od kosmetických společností jako Tatti Lashes a Natasha Denona.

„Ale je hezké mít komunitu lidí, a zvlášť když mluvím o duševním zdraví a vykresluji ho svým vzhledem.

„Udělal jsem sérii nazvanou ‚Makeup Inspired By Emotions‘ a udělal jsem jednu s tématem úzkosti. Od těch videí mě lidé oslovili a řekli: ‚Přesně to tak cítím‘ a mohou se s tím srovnat.

„Ukazuje to, že všichni procházíme stejnými věcmi.“ Protože moje vlastní duševní zdraví je nahoru a dolů, mám pocit, že mám nějaký účel.“

„Cítím se velmi privilegovaný s penězi, které musím vrátit charitativním organizacím.“

„Dokonce jsem mohl koupit svým prarodičům dovolenou v Cornwallu v červnu 2023.

Její rada pro ostatní je jednoduchá: „Máme jeden život, tak do toho. Je lepší to zkoušet a nežít s co-když.“